Telatah Si Comel - MRS.A my blog my stori MRS.A my blog my stori: Telatah Si Comel

10 Disember 2015

Telatah Si Comel

Sekarang ini babies si Koko tu dah 44 days old umur depa. Mulut dah bising... suara dari sliding door depan dah boleh dengar. Bila kasi duduk dalam cage mulalah buat muka kasihan. Cengitulah telatah si comel sekarang.

Ibuk!!! tolong we all tak mau duduk dalam ini. Banyak uol punya tak mau, pi tidurlah dah pukul satu pagi nih!

Ibuk!!!.. we all pun nak layanzz.... Running Man la... 

Sehingga sekarang keempat-empat ekor tu takde nama lagiks! Along, Aryssa dan adik asyik selisih pendapat aje nak bagi nama. Bila Mrs. A kata nak letak nama kemelayuan tu tak nak pulak. Nanti bila kids dah balik dari kampunglah kot baru cerita balik nak letak nama apa ngeh! ngeh! ngeh!


Ait!! mana pulak sekor lagi anak aku nih! kang yang lain dah sudah menyusu, mula la dia sibuk.
Aku nak berehat pun tak senang

Eiiii... geramnyalah aku tengok ko nih! kecik. Kalau ibu ko tak tengok memang aku dah sekeh-sekeh ko nih!

Okay! itu saja nak up-date pasal telatah si comel-comel yang dah berumur 44 days itu.

7 ulasan:

  1. saya dah lama tak bela kucing sejak berhijrah & tinggal rumah atas awan ni

    BalasPadam
  2. Alololo...comel...rindu kucing kat kampung...

    BalasPadam
  3. sekor tu ikut kaler bapak ehh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. KY Oren tu bukan bapaknya itu, Oren tu kucing betina ;-)

      Padam
  4. porch umah aida ada sekor kitten.
    umah aida selalu didatangi oleh kitten yg baru lahir tau :)

    BalasPadam

MRS.A my blog my stori ©